Smluvní podmínky

Ceny
Všechny ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty.


Potvrzení objednávky
Po úspěšném dokončení Vašeho nákupu Vám bude do 30-ti minut doručen e-mail s potvrzením o tom, že Vaše objednávka k nám úspěšně dorazila. Během následujícího dne Vás budeme kontaktovat emailem a upřesníme termín dodání zboží.


Způsob platby a doručení
Platit za zboží můžete-převodem na účet, dobírkou. Objednané zboží Vám bude doručeno prostřednictvím České pošty.


Dodání zboží
Doba vyřízení objednávky se pohybuje zpravidla mezi 2-10 pracovními dny. Je ovlivněna zejména způsobem platby a tím, zda je vybrané zboží právě na skladě. Ke zboží bude přiložen daňový doklad (faktura), případně i potvrzený záruční list.


Reklamace přepravy nebo poškození obsahu
Prosím zkontrolujte Vaši zásilku před přijetím. V případě zjevných poškození obalu zásilku nepřebírejte a sepište s poštovním úředníkem reklamační protokol.Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali ČP o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u cenných balíků je 2 pracovní dny, u obchodního balíku je 1 pracovní den.Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, pošta již reklamaci neuzná. Pro bližší informace lze kontaktovat zdarma hotline ČP na tel. čísle 800 10 44 10.


Záruční doba
Na dodané spotřební zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a nesprávným skladováním.


Zrušení objednávky
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku v následujících případech: - v případě výrazné změny ceny zboží, v případě nedostupnosti nebo ukončení výroby zboží. Pokud takový případ nastane, budeme Vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se na dalším postupu. Jestliže jste již zboží zaplatili (bankovním převodem), budou peníze převedeny zpět na Váš účet.


Vrácení zboží
V souladu se zákonem 367/2000 Sb. můžete zboží do 14 dnů od obdržení vrátit na adresu provozovatele objednané zboží za následujících podmínek: - zboží musí být vráceno v původním a neporušeném obalu!!! spolu s daňovým dokladem (fakturou) - zboží nesmí jevit známky opotřebení. Zboží pošlete zpět na naši adresu (ne dobírkou!). Důvod vracení zboží nemusíte sdělovat. Po zkontrolování zboží Vám přijde oznámení, zda bude Vaší žádosti o vrácení zboží vyhověno. V případě přijetí vráceného zboží zpět Vám celou uhrazenou částku (mimo poštovné) vrátíme.

 


Reklamační řád

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě reklamace nám zašlete zboží očištěné a v původním obalu, s popisem závady,kopií prodejního dokladu a Vaší adresou a kontaktem. Před odesláním nás prosím e-mailem informujte o reklamaci a datu odeslání reklamace.
Reklamace přepravy nebo poškození obsahu
Prosím zkontrolujte Vaši zásilku před přijetím. V případě zjevných poškození obalu zásilku nepřebírejte a sepište s poštovním úředníkem reklamační protokol.
Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali ČP o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u cenných balíků je 2 pracovní dny, u obchodního balíku je 1 pracovní den.
Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, pošta již reklamaci neuzná. Pro bližší informace lze kontaktovat zdarma hotline ČP na tel. čísle 800 10 44 10.
 

Vytvořte si www stránky zdarma! Webnode